وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز عکسی از کیک تولدش را در شبکه اجتماعی «کلوب» منتشر کرد. کیکی جالب که به شکل نماد اینترنت درآمده است.
کد خبر: ۶۷۷۵۷۷
کیک تولد متفاوت وزیر ارتباطات|عکس|

جام جم سرا:

محمود واعظی در توضیح این عکس نوشته است:«روز تولدمان که می رسد گویی دوباره به هستی و یافتن دنیایی تازه چشم گشوده ایم. باید چشمهایمان را دوباره به دنیا بگشاییم و دوباره متولد شویم و سعی کنیم بیشتر یاد بگیریم، که آموزش مربوط به سن خاصی نیست. باید از لحظه لحظه عمرمان در جهت تکامل بهره بگیریم.»

واعظی در ادامه، داستان این کیک را هم این‌طور توضیح داده است:«روز پنج شنبه اول خردادماه همسر و فرزندانم مرا غافلگیر کردند. به مناسبت تولدم یک مراسم کوچک گرفتند که کیک تولد برایم جالب بود. شاید برای شما هم قابل توجه باشد. برای همین عکس کیک را هم به اشتراک گذاشتم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
آشوری
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
انشااله این شادی ها در همه خانواده ایرانیها باشد .البته اگر آهنگ تولدت مبارك همراه بود دو چندان میشد.تولدت مبارك
ماشاالله به این كیك وزیر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
جناب وزیر به جای انتشار عكس این كیك حقوق كارگزاران مخابرات و ماهانه پرداخت كن او نا هم زن و بچشون میخواد كیك تولد بخرن اونا هم حق زندگی دارن !!!!!!!!!!!
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
با سلام
این حرف e نماد اینترنت نیست نماد اینترنت اكسپلورر مایكروسافت است و احتمالاً نشانه ارادت خانواده و خود وزیر به این شركت و صاحبانش
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
اتفاقا برام سواله كه چرا همه جا، از اكسپلورر به عنوان نماد اینترنت استفاده می كنن؟! فك كنم به خاطر ظاهر شكیلشه وگرنه موزیلا سرعتش خیلی بهتره!
ز.میم
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
تو این گرونی و مشكلات اقتصادی وزرا بهتره از انتشار این عكسها خودداری كنند. دل یه بچه ای بسوزه كی جواب میده؟!!

نیازمندی ها